۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۵۰۴۷۴
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

فراخوان جذب استاد در حوزه علمیه خواهران لرستان 

فراخوان جذب استاد در حوزه علمیه خواهران لرستان 
مهرابی گفت: با توجه به اعلام نیاز مدارس و تایید مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان استاد ویژه تدریس در سطح ۲ جذب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اکرم مهرابی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فراخوان جذب اساتید در حوزه علمیه خواهزان لرستان گفت: به منظور تامین اساتید مورد نیاز مدارس علمیه خواهزان در مقطع سطح دو استان دفترچه فراخوان جذب اساتید اعلام شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: داشتن حداقل مدرک سطح سه مرتبط با معدل کل ۱۶ به بالا، حداکثر سن ۵۵ سال و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی از شرایط پذیرش است.

مهرابی مهلت ثبت نام داوطلبان تدریس در حوزه علمیه استان را ۲۰ بهمن ماه عنوان کرد و گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنما به پایگاه خبری حوزه های علمیه استان لرستان در ایتا به آدرس https://eitaa.com/whcLorestan و یا به مدارس علمیه خواهران استان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب استعدادهای برتر سطح دو در صورت قبولی در آزمون کتبی از مقاحبه علمی معاف می شوند و نمره مصاحبه علمی استعداد برتر آنان جایگزین مصاحبه علمی آزمون می شود.

مهرابی اظهار کرد: طلاب استعداد برتر سطح سه و چهار در صورتی که متقاضی تدریس در درس همخوان با رشته تحصیلی باشند از هر دو آزمون کتبی و مصاحبه علمی معاف می شوند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات